02.12.2012

FØRSTE SØNDAG I ADVENT





(Adventsstaken vår ser litt kjedelig ut der den står på bilde, men får se om vi ikke får pyntet litt etterhvert. Liker igrunnen at det er så enkelt også jeg:))

"Tenn lys et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes - et lys er tent for det!"

Denne sangen (verset) sang jeg for Sunniva mens vi tente det første lyset i advent. Hun lå riktignok strekk ut på sofaen med feber, men allikevel var det jo litt kos å få gjøre litt stas på dagen. Hele helgen har vært preget av oppkast og feber. Utrolig slitsomt. Når skal denne syken ta slutt?!

Men vi har da fått gjort noe gøy idag. Sunniva og pappaen har malt på lys, mens jeg dekorerte lys med fine servietter. Godt å få aktivisert en ellers trøtt og sliten 3 åring. 


Kjøkkenet er forresten ferdig - endelig! Skal få tatt litt bilder imorgen når det er bedre lys.
Blir forholdsvis lite oppdateringer her på bloggen, dette er grunnet tid og dagene går jo så utrolig fort! Men jeg oppdaterer daglig på Instagram - du finner meg under nicket "mitchi90".

Håper din første advent har vært fin!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!