03.02.2012

MIN FØRSTE GIVE-AWAY

- Denne konkurransen er avsluttet -

Tenkte å prøve meg på en give-away jeg. Det blir to premier i denne omgang.


Premie 1: "God natt min skatt" - bokstaver som kan f.eks henges på veggen.




Premie 2: Koselig skilt med teksten - "Faith, Hope & Love - the greatest if these is Love."



Du kan tilsammen oppnå 4 lodd..

- 1 lodd for å like facebooksiden min. Den finner du her.
- 1 lodd for å bli følger av bloggen min.
- 1 lodd for å dele dette innlegget på facebook.
- 1 lodd for å skrive et innlegg om denne give-awayen på din egen blogg.

Skriv så en kommenter nedenfor dette innlegget om hvor mange lodd du tar. Hvis du ikke har blogg må du huske å legge igjen mailadressen din.

(Trekning fredag 10.februar.)

Lykke til !!!

29 kommentarer:

  1. liker din facebook side,
    delte denne på facebook og er følger av bloggen din,
    3 lodd til meg :)

    Marita Garborg ;)

    SvarSlett
  2. Eg e følgar av den fine bloggen din, lige selfølgeligt facebooksiå di, å har skreve innlegg på min blogg å delt an på facebook:) Så blei 4 lodd på meg;) Snakkes i mårå!
    Mari

    SvarSlett
  3. 2 lodd på meg;-) camilla.h.veland@gmail.com

    SvarSlett
  4. Så morro, har ikke sett link til bloggen din før å liker så klart på face og her + deler såklart :-)
    blir 3 lodd det.

    http://wendysinfamilie.blogg.no

    SvarSlett
  5. Følger bloggen din, liker på facebook og deler give awayen din på min blogg.
    Flotte premier begge to!!!

    SvarSlett
  6. Har likt siå di på fb og har delt give awayen :) Eg fylle me på bloggen din, men harkje bloggen sjøl, så det telle jeddna ikkje, hehe ;p Så då bler det to lodd på meei :)) Kjempe fine blogg, Michelle :) Klem fra Andrea :)

    SvarSlett
  7. 4 lodd thank you wery much :P

    SvarSlett
  8. Deltar gjerne i trekningen, 3 lodd :)
    Koslige premier !

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  9. 3 lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  10. Jeg trekker tre lodd og krysser fingrene.
    Spesielt bokstavene hadde passet perfekt i et hjem med to små barn :)
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  11. Så herlige premier! Passer godt på de tomme veggene hjemme hos oss.. Både på soverommet til snuppa, og våres!
    Vi er med og tar full pott.
    http://snacksize88.blogspot.com/2012/02/dagene-som-har-vrt.html

    Hilsen oss :-)

    SvarSlett
  12. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  13. Så herlig giveaway du har :)
    3 Lodd på meg ^^
    Krysser fingrer på å vinne ^^
    Blir koselig å følge deg videre her inne på bloggen din **

    Stor hilsen fra meg**^^

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin Søndag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    SvarSlett
  14. Å det skiltet var nydelig. Den teksten ble lest i bryllupet vårt, bare på norsk da. Så den har en veldig spesiell plass i hjertet mitt. Jeg blir med og tar med meg tre lodd :)
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 4 lodd på meg

    1. Liker siden din på facebook
    2. Deler innlegget på facebook
    3. Lagt meg til som følger
    4. Og lager innlegg på bloggen min

    SvarSlett
  16. 4 lodd på meg også :)

    Delt siden på facebook
    Delt innlegget på facebook
    Følger nå bloggen din
    Og har laget innlegg på bloggen min

    I tillegg har jeg slengt den ut på twitter :)

    SvarSlett
  17. Herlige premier! Får krysse fingrene!
    Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd. Liker facebook siden din + delt innlegger på facebook (Heter Laila Løvseth). Og er følger av bloggen din via google! :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Trekker 4 lodd og krysser fingrene :)
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-little-bit-of-me.html
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 1 lodd til meg :0)

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  20. 2 lodd på meg:) ligger meg til som følger og liker fb siden din!:) utrolig fine gaver(spesielt skiltet) <3
    Ha en fin dag
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  21. 2 lodd på meg.
    Tom Kenneth Green
    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  22. ═══ೋღ☆ღೋ ═══ೋღ☆ღೋ ═══ೋღ☆ღೋ ═══
    Jeg blir med,trekker 3 lodd.
    1. Liker siden din på facebook
    2. Deler innlegget på facebook
    3. Lagt meg til som følger
    Kjempe lekre gaver du gir bort.
    Jeg håper og ønsker masse her.
    Krysser alt og enda litt til,har kikket meg litt rundt og jeg ser frem til å bli bedre kjent med bloggen din.
    Ønsker deg en fin torsdags kveld,for i morgen
    begynner helgen c",)
    Stor Håpefull Hilsen Fra Meg Monica Karin
    ═══ೋღ☆ღೋ ═══ೋღ☆ღೋ ═══ೋღ☆ღೋ ═══
    canim_monica@hotmail.com
    ═══ೋღ☆ღೋ ═══ೋღ☆ღೋ ═══ೋღ☆ღೋ ═══

    SvarSlett
  23. Hopper på i siste liten!
    Liker facebook siden din.
    Ble følger av bloggen din.
    Og delte innlegget på facebook! :)
    Herlig, krysser fingrene <3 <3
    Klem <3
    Nina - Prinsessegrorud
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd :) 1 for å like facebook siden, 1 for å dele innlegget på facebook og 1 for å følge bloggen :) Ha en fin dag :)

    leha73@online.no

    SvarSlett
  25. 1 lodd til meg :)) Hadde passe sååå fint på halvveggen med veslejenta si seng :)

    SvarSlett
  26. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Blir med i siste liten med 4 lykkelodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/giveaway-hos-little-bit-of-me.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  28. Så spennende med 1 giveaway! :) Kjempefin blogg du har!! :) Er med på 3 lodd jeg da (1 for å lie FB siden din, 1 for å dele den, og 1 for å følge bloggen)

    Ønsker deg en super helg!

    Klem fra June

    zena1973@online.no

    SvarSlett
  29. Deltar med 2 lodd! :-)

    Følger ++ innlegg:
    http://stinakonkurrerer.blogg.no/1329143913_give_away.html

    Stina_rule@live.no

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!