04.10.2012

SPISEBORD

Forrige uke bestilte vi nytt spisebord til kjøkkenet. Valget falt på "Oban"  i hvitoljet eik fra Living.
Dette spisebordet har jeg sett på lenge, og jeg synes det er et veldig flott og praktisk bord.
Det er 220 cm langt og 110 cm bredt, noe som gjør det godt og stort. Det spisebordet vi har nå er 80 cm bredt, og når jeg dekker med fin-serviset mitt, er det ikke plass til fat i midten. Lite praktisk synes jeg.

Bordet får vi i slutten av november/begynnelsen av desember. Gleder meg! 





Jeg har også funnet stoler til spisebordet. Nemlig Eames Plastic Side stol DSR. Blir ikke lei disse, selv om utallig mange bloggere har de. De er jo så fiiine å se til, og faktisk ganske gode å sitte på! Så disse står høyt på ønskelisten. Kaaaanskje finner de veien hjem til huset mitt før jul også?! Er lov å håpe:)
Men tenker iallefall 6 stk av disse, også kommer det en tripp trapp stol på hver side av bordet også. Satser på det blir plass:)

Julaften hadde blitt komplett med nytt kjøkken, spisebord og akkurat disse stolene. Og selvfølgelig samlet sammen med familien min og god mat:)

Fin kveld til deg!

4 kommentarer:

  1. Hei !
    Bordet ser veldig fint ud og eames stolene e fantastiske..eg har sånne.de e veldig gode å sitte i. Anbefale de :-)
    Vennlig hilsen siri ( på jobb)

    SvarSlett
    Svar
    1. Super fine stoler ja! Fine bilder du viste på IG idag:)

      Slett
  2. Åh så herlig!

    Jeg har nettopp kastet ut spisebordet her i huset og kjøpt nytt igår. Og klinte til og bestilte 4 hay stoler - hjelpes.

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett
    Svar
    1. Lei spisebordet ditt du også, ja :) Så gøy med nytt da! Gleder meg til å se bilder!!

      Fin fredagskveld til deg også! Så gøy at du får mannen hjem ikveld. Får kose dere masse da :)

      Slett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!