29.07.2012

HAPPY LIGHTS


For en stund tilbake kjøpte jeg disse flotte Happy lights'ene i utførrelsen "Snowball". Tok litt tid før jeg fikk montert de, da jeg var litt usikker på hvor jeg skulle ha dem. Men ha de - det måtte jeg iallefall!
Tilslutt fant jeg ut at jeg kunne ha det på soverommet vårt i en stor vase, på gulvet. Derfor kjøpte jeg noen nye i utførrelsen "Winter" som jeg hadde tenkt å ha i tallerkenhylla til Liam. 
Så når vi hadde fått opp tallerkenhylla, og innredet hele rommet så jeg at det ble litt for mye fargeforskjeller på rommet hans, derfor fikk heller han de hvite. Og det ble jo ganske så fint å ha de hengende rundt tallerkenhylla synes jeg!


Våre Happy Lights ligger i en vase på gulvet foreløpig. Fiin pynt som lyser opp:) Vi har jo en grå vegg på soverommet, også går jo fargene i hvit, grått og svart der fra før, så disse passet veldig godt inn på vårt rom også! Jeg er superfornøyd!

Happy Lights'ene er kjøpt i nettbutikken til de flotte søstrene Marta & Synnøve, Nord-design.

Imorgen kommer Sunniva hjem igjen, etter en langhelg på sørlandet sammen med farmor og farfar. Gleder meg til å få hun hjem igjen:)

Fin søndagskveld til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!