18.11.2012

SØNDAGSKOS

Idag fant vi frem engangsgrill, pølser og tilbehør. Det skulle nemlig grilles:)
Ekstra herlig å nyte maten ute!

Fikk tatt noen bilder av mine søte små mens de ventet på pølsa som lå på grillen.
Fem minutter etter at pølsene var lagt på begynte det å hølje ned med både regn og hagl. Skikkelig koselig!
Vi fikk iallefall spist litt, før det bar inn igjen.

Nå er ungene i kjellerstua å leker med pappaen mens jeg redigerer litt bilder:) Hadde håpet å få tatt litt bilder til julekort, men dagene går og været har ikke vært så veldig å skryte av (kunne tenke meg å ta bildene ute). Så får krysse fingrene for at vi får en dag med litt mer opphold snart, slik at vi kan dra med oss unger, kamera og lammeskinnet! Har nemlig sett for meg hvordan jeg vil ha det. Så får vi bare håpe det lar seg gjøre i praksis da, hehe:)



Nå gleder jeg meg til å komme på jobb igjen etter lang tids opphold med sykdom. 
Håper helgen din har vært fin!

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en fabelaktig søndag!
    Nydelig små du har *Smelt*

    Fortsatt fin kveld!
    Her venter biffwok, men først skal hele familien ut på kveldstur først.

    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille deg:) Så koselig med kveldstur da. Håper biffwoken smakte! Fin kveld videre.

      Slett
  2. Skjønne unger:)
    Kjempevanskelig å få tatt bilder av ungene syns jeg!
    Ihvertfall når man vet hvordan man vil ha det:)
    (vi fikk det endelig til igår, hurra!)

    ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!