28.10.2012

JULEPYNT


Jul 2012 hos Nord design = jul 2012 hos meg:) 
Har sikret meg noen av de fiine juleproduktene de har fått i nettbutikken sin. Sjekk ut nettbutikken deres - de har til og med en egen julekategori!

Trestjerne / Ferm Living
Urbania lyshus / Kähler
Sirio stjerneskål / Kähler
Espressokopper / Arne Jacobsen
Juletreteppe / Ferm Living

Espressokoppene i porselen skal bli adventstake som skal stå langs spisebordet:) Blir nok fint!
Produktene er jo like fine til bruk ellers også. Juletreteppet kan jo f.eks brukes under et lite sidebord, en stol o.l. Er veldig glad i kjøpe ting som har flere bruksområder. Da får jeg liksom litt mer igjen for det føler jeg.

Fin søndag til deg:)

2 kommentarer:

  1. Mye flott, men jeg er nok for tradisjonell jul med røde nisser og slikt. :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg var det før, men alle har jo det, så har blitt litt lei :) Liker det litt nøytralt. Kanskje det blir kjedelig for mange, hehe.
      Fin dag til deg også!:)

      Slett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!