27.10.2012

BABYSHOWER


Igår var jeg så heldig å få være med å "arrangere" babyshower for min beste venninne! I den anledning tok jeg på meg et lite oppdrag, som var å lage bleiekake. Drev å søkte litt rundt på nettet, og fant litt forskjellige fremgangsmåter, men endte opp med å gjøre det litt på min egen måte tilslutt. Brukte det jeg hadde i hus:)

Jeg klippet ut en runding i papp som bleiene står på. I midten der tapet jeg doruller (tapet sammen 3 doruller oppå hverandre, som bleiene er satt rundt). Så rullet jeg bleiene sammen, og festet disse med tau. Ser det er mange som bruker gummistrikker til dette! Når jeg var ferdig med første rekke, begynte jeg å stable oppå. Så fortsatte jeg til siste og øverste etasje. Dekorasjonen ble veldig enkel. 
Helt øverst satte jeg en bamse, og rundt bleiene har jeg brukt gavepapir:) Så pakket jeg den inn med cellofan! Enkelt og greit! Synes den ble grei til å være første gang. 

Håper helgen din er fin så langt! Her skinner sola:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!