01.11.2012

1 ÅR ♥

 I går ble vår kjære Liam 1 år 
Hjelpe meg som tiden flyr. Hvor ble egentlig tiden av? Tenk, 1 år siden lå han i armene mine på sykehuset. Nå er jeg heldig om han sitter på fanget i et halvt minutt. For det skjer ytterst sjeldent. 
Vi er utrolig heldige som har deg i livet vårt, god gutten vår!! Du er solstrålen vår - alltid blid og fornøyd!

Igår laget jeg sjokoladekake og inviterte kun besteforeldre + mormor (Liam's oldemor) til en liten markering av bursdagen. Pappaen er på jobb, og huset står litt på hodet nå i oppussingsprosessen - så det blir heller stor feiring av gutten vår når kjøkkenet er ferdig og vi faktisk har plass til litt mer folk:) 


Veldig sulten og må selvfølgelig smake litt på gavepapiret. 


Sjokoladekake med dinosaurpynt som storesøster har pynta. 


Endelig fikk jeg tak i kaken. Den hadde stått å fristet altfor lenge nå! Nam, klarte jammen å få ned to kakestykker på bare et lite øyeblikk.

Var meningen at jeg skulle lage innlegget igår, men måtte en liten tur på legevakten med storesøster og der måtte vi stripse haken hennes. Hun slo seg nemlig i betonggulvet i kjelleren. Så vi var hjemme ca. kl. 22.00, og da var vi så trøtte at det bar rett i seng! 
Men sånn alt i alt var det en fin feiring, og Liam koste seg masse med både kake og kjekke gaver.

Fin torsdag til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!