20.09.2012

LAMPER TIL KJØKKENET


Jippi! Har bestilt meg to lamper til å ha over kjøkkenbenken hvor vi skal ha en liten, typisk frokostplass med barstoler. Har vært veldig fram og tilbake om hvilke lamper vi skal ha over her. Men når jeg så at Nord design skulle ta inn lamper fra &tradition, var jeg ikke i tvil om at jeg måtte legge ved en bestilling på to av denne fiine Topan VP6 pendellampen. Fargen er jo skikkelig crazy, men jeg liker den. Tror den kommer til å passe fint inn på det ellers hvit/sort/grå temaet jeg tenker for kjøkkenet. 

Gleder meg til de er i hus allerede! Nå må bare kjøkkenet bli ferdig først, slik at vi kan få de på plass:)

Idag er jeg hjemme med sykt barn (igjen..) Nå var det Sunniva sin tur til å ligge slakk med feber og vond hals. Så derfor blir det litt kos foran tven med et ellers stygt og regnfullt vær:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!