23.09.2012

SETTEHYLLE - DIY


For en god stund tilbake - faktisk når jeg gikk gravid med Liam, kom jeg over et kupp. Nemlig settehylle hos Søstrene Grene. Hadde lenge sett etter dette, og slo til med å kjøpe med meg to stk med en gang.
Jeg gikk igang med å male hvitt inni, og lilla rundt kantene. Kjøpte også med noen fine ark fra Panduro. Disse limte jeg inni rommene. 

Du trenger: 
- Hylle (f.eks Søstrene Grene)
- Ark (scrappingark fra Panduro)
- Maling (jeg brukte vanlig hobbymaling fra Panduro)
- Lim (hobbylim fra Panduro)


Hadde helt glemt ut hylla, og fant den frem idag. Så nå har den fått plass på rommet til storesøster, sammen med favorittfigurene hennes. Får håpe hun liker den, hun har nemlig vært inne å sett den enda:)

Her er det sol og fint vær. Men fortsatt syke unger. Er det virkelig mulig?! Så imorgen blir det rett og slett en tur til legen for å få sjekke brystet og hosten til lillebror. Mulig legen må ta en liten titt på storesøster også i samme slengen.

Håper helgen din har vært fin!!

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott:)
    har selv hatt DIY med eldstemann i helga,
    vi har også malt, klippet, limt og kost oss...
    Lykke til hos legen!
    nina

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!