19.08.2012

OPS


Ops... Litt lenge siden det har blitt noe blogging fra denne kanten, ja. Har vært litt travel med ny jobb og pendling:) Den nye jobben er toppers, og jeg trives kjempe godt. Får ikke så mye tid sammen med ungene som jeg skulle ønske, men får bare prøve å gjøre det beste utav det - og iallefall nyte helgene fullt ut sammen:)

Nå i august overtok mamma og stefaren min et gammelt hus som de skal flytte inn i snart. Så der foregår det litt malearbeid og diverse. Jeg og Liam tok turen inn der idag for å male litt. Jeg hadde med tripp trapp stolen til Sunniva som jeg har hatt planer om å male leeenge, men tiden har bare ikke strukket til. Så idag fikk jeg begynt å pusse og grunne den, så håper jeg at den kan få et strøk med maling i morgen (om jeg får tid). Liam satt fint i vogna å så på. Ganske deilig med en så fredelig liten gutt:)

Nå er det snart leggetid slik at jeg er klar til jobb igjen, og en ny uke:)
Håper helgen din har vært fin! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!