07.08.2012

SKATTEKISTE..

..eller en kiste med oppbevaring til leker. Kall det hva du vil. En kiste er det iallefall:)

Tenkte å vise dere denne nydelige kista som Sunniva fikk til 3 års dagen av sin oldefar og oldemor (min farfar og farfar). Denne har farfar laget selv, og levert til ei malerdame for maling. Nemlig rosemaling. 





Sunniva har barbiedukkene sine oppi kista. De er hun visst så redd for, at de må gjemmes for Liam, slik at han ikke spiser de opp (ifølge hun).


Navnet hennes med fødselsdato er også malt på. Dette er malt oppå et lite rom som kan lukkes opp. Her oppbevares småting som tilhører barbiedukkene. Veldig praktisk, stor og fiin kiste. Kjekt å ha noe som min egen farfar, Sunniva's oldefar har laget selv.

Imorgen starter jeg på jobb. I ny jobb! Gleder meg veldig:)
Fin tirsdag til deg som titter innom!!

1 kommentar:

  1. Så koselig gave, jeg har også en slik kiste som jeg har fått av min bestefar. Det er kjekt å ha som minne nå som han er dø.

    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!