21.05.2012

TREKNING

Foto: weheartit


Trekningen av min giveaway skulle egentlig ha skjedd igår, men dagen gikk rett og slett litt ifra meg. Beklager så masse!
Men nå har jeg fått trukket to heldige vinnere!!

De heldige vinnerene var:
Manuela - Mrs.Hardy
Heilt spesiell
(Dere skal nå ha mottatt en mail fra meg)
GRATULERER!!

Tusen takk til dere som deltok! Kommer nok en ny giveaway etterhvert, så da er det bare å prøve igjen:)

Ha en fin mandag, og en fiin start på uken!
Her er det sol og fiint vært, så dette skal snart ut å nytes!


3 kommentarer:

  1. Dette var superkjekt!
    Tusen takk, gleder meg til det!
    :)
    manuela

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare kjekt det:)
      Svarer du meg på mailen jeg har sendt deg er du grei:)

      Slett
  2. Hurraaaaaaaaaa. Gleder meg kjempemasse.

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!