17.05.2012

17. MAI ER OVERSTÅTT

Da var 17. mai vel overstått for denne gang. 
Jeg og Sunniva gikk i toget sammen med barnehagen. De første hun så når vi var kommet oss avgårde, var familien min. Da ville hun ikke gå i tog mer, hun ville være med tanten sin. Men så fikk jeg henne med meg et lite stykke til, og tilslutt kom tanten springende for å være med oss. Det var en god redning:) Da ordnet alt seg!!
Liam var med farmor og farfar for å se på oss som gikk i toget.

Etter toget gikk vi opp til svigers å spiste kake, etterfulgt av gryterett hos min kjære venninne, Kristin:)
Tilslutt tok vi turen til foreldrene mine, hvor vi kom midt i desserten der også. Det har jammen blitt mye søtt idag, gitt. 



Her ligger Liam på gulvet hos min mor. Han blir sterkere og sterkere for hver dag, så nå venter vi bare på at han skal begynne å krabbe:)


Liam sitt antrekk for dagen:) Koser seg på gulvet, og utforsker masse! Like blid som alltid:)


Her er bunaden Sunniva hadde på seg idag! Fikk aldri tatt noe bra bilde av henne med mobilen idag, bildene ble så mørke, derfor legger jeg ut dette fra dåpen til Liam.
Godjenta mi:)


Håper du har hatt en fin 17. mai feiring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!