24.05.2012

NYTT TIL KJØKKENET


Igår kjøpte jeg litt nytt til mitt etterlengtede kjøkken. Kan ikke få sagt det nok- det skal bli såå deilig å kunne sette seg på det 30 kvm store kjøkkenet, og bare nyte utsikten mot vannet som er rett over veien her. 
Bare det at det faktisk er god nok plass til at den lille familien vår får plass til å spise sammen, istedenfor å samle oss i stuen. Det blir liksom veldig sjeldent at vi spiser frokost sammen da. 

Vel, på bildet ser dere hva jeg kjøpte. Jeg kjøpte to store, gode kopper med trefat fra Höganäs. Disse passer utmerket til en god kopp te:) Ellers måtte jeg bare få med meg litt kjøkkenredskaper i tre. Her valgte jeg ut stor suppeøse, smørkniv og treskje til f.eks å røre i maten eller til servering. Treredskapene er fra Madam Stoltz. Kjempe flotte!! Kjøpte også litt tallerkener, kopper og gafler fra Rice. Disse er blitt en favoritt i huset, og jeg måtte bare anskaffe litt ekstra som vi kan bruke ute nå når det er så fint vær.

Alt er fra den fiine nettbutikken Nord design. Tror nok jeg har blitt en god kunde der etterhvert. De har jo såå mye fint, og det kommer bare mer og mer de neste ukene:)


Idag ble soverommet til Sunniva helt ferdig. Nå har jeg tørket støv, støvsuget og vasket gulvet. Så imorgen blir det mest sannsynlig til at hun sover der. Begynner litt å få opp sakene hennes i kveld, og fortsetter litt imorgen. Skal se om jeg ikke får tatt bilde av rommet hennes slik det er nå, før tingene flytter inn:)
På lørdag skal vi en tur ut på Ikea for å handle inn til soverommene. Så da skal begge ungene få seg kommode til å ha klærne i, og litt oppbevaringshyller. 

Tenk, snart er det jammen helg igjen:) Langhelg, faktisk. Ha en superfin torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!