05.05.2012

PS 2012

IKEA sin nye designkolleksjon er nå ute. PS 2012 heter denne.
Synes at IKEA har kommet seg veldig, og har faktisk mye bra møbler til en billig penge.
Har tatt med noen bilder av de produktene som jeg likte best fra den nye kolleksjonen.



Bord med ekstra plater som kan legges ned om en ikke trenger å bruke dem. Liker godt de hvite beina mot bordplata som er i tre.


En hylle til oppbevaring av diverse saker. For å utnytte mest mulig plass, går det jo an å ha f.eks noen fine kurver helt nederst med beina.


Dette vitrineskapet må være min favoritt. Kjempe stilig skap, hvor du lett kan vise frem de tingene du er glad i:)


Så var det også noen kule krakker i fire forskjellige farger.

Sjekk ut IKEA sin hjemmeside for å se hele kolleksjonen.
Ellers har IKEA også en veldig inspirerende blogg, som jeg ofte er inne å sjekker. Her legger de ut masse kjekk inspirasjon til hvordan du kan bruke dine møbler, eller det å gi nytt liv til møblene. Sjekk ut bloggen her.



I forrige innlegg snakket jeg om at det muligens kom et oppdateringsinnlegg med bilder fra soverommene. Dette må jeg nok vente litt med. Vi har ikke satt inn dørene til soverommene, derfor har min kjære stiftet plastikk rundt åpningen, slik at det ikke skulle komme maling inn mens gangen ble malt. Nå mangler vi et strøk til i gangen, så er den ferdig. Gulvet på soverommet vårt er snart ferdig. Da gjenstår kun gulvet i gangen + listing. Vi skal ikke rive hele gangen inn til stua enda, derfor blir det ikke lagt noe tak i den nye gangen enda, før den gamle skal rives. Men det kan jeg leve med:)

Sunniva ligger hos bestevenninnen sin, så inatt har vi kun Liam hjemme:) Lurte litt på om jeg skulle få sambo til å leie en film, og kjøpe noe godt til oss:)
Ha en fortsatt fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!