06.05.2012

GULVET ER FERDIG

 Da var gulvet ferdig lagt på alle soverommene, og i gangen. I gangen er det er trinn ned, som går videre til den "gamle" gangen. Her har vi ikke lagt gulv enda, siden vi skal rive en vegg der.

Siden første gang jeg så dette gulvet, har jeg vært bestemt på at det er dette jeg vil ha. Min kjære har prøvd å få meg over på andre gulv, men det har ikke nyttet. Så da ble det rett og slett laminat. Og det er jeg glad for! Han ville selvsagt ha parkett. Forstår han litt også, men det er ikke like slitesterkt som til vårt bruk. Har parkett i stua, og det er jo fullt av riper, allerede 1,5 år etter at det ble lagt.
Gulvet heter "natur eik", og er kjøpt på Bygg Makker.

Nedenfor ser dere noen bilder av gulvet..




Vårt soverom.


Sunniva sitt soverom.


Liam sitt soverom.

(Beklager dårlig kvalitet, bildene er tatt med mobil.)

Har ikke tatt bildet av gangen, da gulvet ble lagt i går kveld/natt. 


1 kommentar:

  1. Morro med nye gulv! Gleder meg til vi kommer så langt.. hehe.. Senere i kveld kan du lese om dagen min :)

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!