03.05.2012

ØNSKELISTE


Her kommer en liten ønskeliste fra nettbutikken Nord design. Har skrevet litt om den før, og må igjen få si at de har utrolig mye flotte produkter. 
Har plukket ut fire av mine favoritter, men lista er lengre enn det, altså. 

Putetrekket med fjærtrykk fra Louise Roe er bare så stilig! Hadde pyntet fint opp i sofaen (iallefall den nye sofaen jeg ønsker meg). 
Den fine lykten fra Day HOME hadde gjort seg bra på kommoden, eller på kjøkkenet. 
Bacsac "pottene" er planteposer i 100% resirkulert materiale som er UV behandlet. Disse beskytter røttene, og sørger for nok luft. En slik hadde sett bra ut ved inngangspartiet, tenker jeg. Med noen friske blomster oppi:) Ikke er de dyre heller!! Kan like godt kjøpe disse som vanlige blomsterpotter. Det som er genialt med  planteposene, er jo at de faktisk ikke tar noe plass, iforhold til vanlige potter.
Sist ut er Omaggio vase fra Kähler. Denne er bare så flott! Den har stått på ønskelisten min lenge, så ser ikke vekk ifra at jeg må få den i hus snart. 

Alle produkter får du kjøpt inne hos Nord design

Ser for meg det blir en god del innkjøp når vi er ferdige med soverom og kjøkken. Er jo kjekt å få det slik vi (muligens jeg) ønsker det:)

Idag har sambo, med god hjelp av hans farfar, lagt gulv på Liam og Sunniva sitt rom. Så nå gjenstår det å legge gulv på vårt rom, og gulvlister på alle soverommene, så er de jammen ferdig! Ellers gjenstår det litt arbeid i gangen som: grunning av vegger (dette holder min kjære på med akkurat nå), tapesering, maling, listing og gulv. Mye mulig dette blir ferdig før han reiser på jobb på tirsdag, men ingen hast. Vi flytter ikke opp på soverommene før han kommer hjem igjen uansett. 
Vet ikke enda når vi skal begynne på kjøkkenet. Kanskje når han kommer hjem igjen, og vi er helt ferdig med soverommene. Men han fortjener en liten pause fra all jobbingen også. Har jo stått på utrolig masse for å få dette til:) 

Ha en fin torsdagskveld. Snart helg nå:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!