02.05.2012

KJØKKENLAMPE


Da har jeg fått kjøkkenlampen i hus. Denne heter "Norm 69" i størrelsen large, fra Normann Copenhagen. Den kommer flatpakket, så man må nemlig bygge den selv. Lampen er i 69 deler som skal settes sammen uten lim og verktøy. Dette blir et spennende tålmodighetsprosjekt. Heldigvis har iallefall jeg litt bedre tålmodighet enn min kjære:) Men tror den skal få ligge i pakningen en liten stund til. Iallefall til kjøkkendelen begynner å ta form.

Lampen har jeg kjøpt i nettbutikken til Nord design. Veldig greit, siden de har lager på Tau, kunne jeg bare hente lampen der og slippe å betale frakt. For å se det flotte utvalget de har, klikk deg inn her. 
De har masse kjekke produkter, og jeg kan allerede si nå at jeg har en laaang ønskeliste derfra! Det kommer vel etterhvert, litt etter litt tenker jeg:)

Idag har det forresten vært NYDELIG vær her hos oss på Vestlandet. Strålende sol hele dagen, faktisk. Vi har vært på krabbejakt, også vært ute å lekt litt i sandkassen. Sunniva elsker jo å være ute, så det var ekstra kjekt med det flotte været i tillegg da. Nå er snart begge ungene i seng, så da skal jeg og min kjære holde på litt på soverommene. Jeg skal dekke til skøytene i taket med litt maling, mens han skal skrape gulvet for litt sparkel-søl:) Muligens vi begynner å legge gulv på Sunniva sitt rom idag! 

Ha en super onsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!