24.04.2012

COLLAGE VÅRT SOVEROM


Så var det litt ønskebilder fra hvordan jeg tenker, og ikke minst håper at soverommet vårt kommer til å se ut. Her har jeg nummerert de enkelte bildene. 
Ene veggen på soverommet er blitt malt i grått (fargen: tåkedis), mens resten av veggene er hvite, med litt gråskjær i. Gråskjæret så vi bedre når den gråe veggen var blitt malt. Det ble såå fint:)
En vegg blir fult med skyvedørsgarderobe. Det blir deilig å få god skapplass.

Så var det tilbake til collaget. 
Bilde nr. 1 viser en wallstickers med en gren med fugler på. Denne kunne jeg tenke meg å hatt på ene veggen, med gyngestolen (bilde 3). Oppi gyngestolen vil jeg ha et godt og lunt lammeskinn (bilde 2). Lampen (bilde 4) i betong som er formet som en lyspære hadde vært tøff å hatt i et hjørne. Er litt usikker på denne lampen, men synes den var skikkelig røff! På det siste bilde (bilde 5) er det noen knagger. Disse heter Dots, og kommer i forskjellige farger. Jeg kunne tenke meg å hatt disse i tre, men de finnes også i hvite. Tenker å ha de på en hvit vegg, så da vil de ikke vise så veldig igjen, derfor velger jeg i trefarge. Stilig det også synes jeg:)
I morgen legger jeg muligens ut collage av kjøkken og stue. 

I kveld har jeg hatt besøk av en hudpleiekonsulent fra Mary Kay. Jeg inviterte et par venner, så fikk vi prøve ut litt hudpleie og sminke. Jeg bestilte meg en deilig foundation, sminkefjerner og sliperens til huden. Gleder meg til det kommer:)

P.S: Til helgen kommer det en ny og kjempe kjekk giveaway. Det er bare til å følge med:)

Nå skal jeg og sambo se litt tv, før det er tid for senga.
Ha en fin tirsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!