25.04.2012

COLLAGE KJØKKEN + STUE



Så var det over til kjøkken og stue. Det øverste collaget er kjøkken, mens det nederste er stue.
På kjøkkenet har vi bygd på et stort utstikk hvor vi skal ha spisebordet. Der har vi også store vinduer, hvor vi kan nyte den flotte utsikten mot vannet. Siden det er store vinduer, og noe man ser godt fra veien skal vi ha en stor lampe som er godt synlig, gir bra lys også må den være stilfull da. Så lampen (bilde , øverst) "Norm 69 Large", kommer til å henge godt synlig der:) Veggklokke har jeg brukt mye tid på å lete fram, det finnes jo så mange stilige klokker. Men tror rett og slett valget har falt på svart sommerfugl klokke (bilde 2, øverst). Resten av bildene øverst er "småting" som er med på å gjøre kjøkkenet komplett tenker jeg. Kjøkkenhåndkle med rådyr fra by Nord (bilde 3), lysestake fra Ferm Living (bilde 4), og Tavleplanlegger som man kan skrive med kritt på fra Ferm Living (BILDE 5). Denne er veldig grei til å skrive opp avtaler, så er det bare å se hver dag hvilke planer en har:)
På det nederste collaget er det litt interiør til stua, muligens noe kan finne sin plass på kjøkkenet også.
Alve vasen (bilde 1) fra Wik&Walsøe er noe jeg har ønsket meg lenge. Denne håper jeg finner turen til meg snart:) Så er det "Tablo" bord (bilde 2), fra Normann Copenhagen. Dette bordet falt jeg for med engang jeg så det. Er så stilig å kombinere hvitt og tre:) Lampen heter "Northern Lighting Oslo Wood" (bilde 3), denne er knall tøff. Den får nok sin plass ved sofakroken tenker jeg. Ellers er det jo "Fidducia" vasene fra Kähler (bilde 4) og strikket puff (bilde 5). 

Gleder meg sånn til å begynne å innrede nå!! Men er mye som må bli gjort før den tid da. Imellomtiden får jeg bare fortsette å drømme:)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!