10.02.2013

DIY - MORSDAG


Litt sånn i siste liten ble det laget en liten morsdagsgave til min mamma. Fant et fint print inne hos Kikkis Planet, som allerede var klart til å lastes ned. Printet finner du her. Tusen takk for at du delte dette!!

Jeg printet det ut i A4 størrelse (printeren ville ikke helt spille på lag med meg når jeg prøvde å få det ut i en annen størrelse), og klippet det ut slik at det passet i en ramme jeg hadde liggende. Jeg hadde liggende en vanlig treramme, så denne fikk et lag med hvitmaling (hobbymaling). Kunne gitt den flere strøk da den trekker ganske fort inn i treet, men synes det ble fint sånn. Litt hvitt, litt natur:)

Tusen takk for god mat og dessert idag, mamman min 
Håper dere andre mammaer der ute også har hatt en super morsdag!



6 kommentarer:

  1. Koselig for mammaen din å få det fine printet med så flotte ord.
    Gratulerer med morsdagen til deg også.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, og gratulere til deg også (litt seint ute her, hehe)!

      Slett
  2. så koseligt... :) stilig print det der :)

    Ha en fin kveld.

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. så fint, snillt av Kristin å dele :)
    klem

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!