03.01.2013

ROMJULSKOS UTE



Her en dag i romjulen smørte vi mat og tok med oss ut på tur til barnehagen til ungene for å leke litt der. Liam lyste opp med en gang vi åpnet porten, og koste seg skikkelig med å bare gå rundt. Frihetsfølelse kan jeg tenke meg:) (Hjemme går han rundt å drar ned pynten min, så jeg har ingenting i vinduskarmen eller på stuebordet lenger)

Det var iallefall en fin tid ute sammen med ungene. Har blitt mye innetid de siste dagene, da det har vært middagsbesøk og middagsbesøk der. Så tror ungene også satte pris på å bare slappe av litt ute.

Idag var første dag i barnehagen i ferien og det gikk kjempe bra. Ungene hadde gledet seg veldig til å begynne i barnehagen igjen. Iallefall Sunniva:)

Fin torsdag til deg som titter innom meg:)

4 kommentarer:

  1. Godt nyttår.
    Deilig med litt luft etter mye stillesitting.
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår til deg også!
      Ja, alltid godt å komme seg ut litt og nyte (regn)været :)

      Slett
  2. Så deilig at det er gå godt og mildt så man kan være mye ute;) Nydelige gutter du har;) `Ramlet` over bloggen din jeg. legge meg til som følger så jeg kan komme tilbake og kikke;) Godt nytt år=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, godt med litt mildvær, men må innrømme at jeg savnet snø i juletiden:) Takk skal du ha! Er faktisk ei jente og en gutt, tihi:) Gøy du vil følge meg videre!!!

      Slett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!