09.09.2012

♥♥♥


(Obs, bildet er tatt med mobilkamera og redigert litt, derfor litt dårlig kvalitet)


I går reiste mannen på utdrikkingslag til Horten. Så da kom mormor bort og sov over hos oss, for å hjelpe meg litt med ungene og holde meg litt med selskap siden formen ikke er helt på topp. Nå er jeg på tiende!! dagen med intens hodeverk, og forstår egentlig ikke helt hvorfor jeg har det slik. Håper det slipper taket litt snart. Men jeg skal iallefall på jobb igjen i morgen, og det gleder jeg meg til!

Bildet er tatt en av de få sommerdagene vi hadde i sommer:)

Fortsatt fin helg, og nyt søndagen fullt ut!


1 kommentar:

  1. Hei, kjære Maia :)
    Så kjekt å se at du har lagt igjen et spor på bloggen min. Slikt liker vi:)
    Huff, så på instagram tidligere at du hadde skadet foten. Ikke noe gøy! Håper det går fort over igjen og at du blir god snart:)

    Jeg gleder meg utrolig masse til førjulskosen! Det har jeg stor tro på at blir bra.

    Fiin søndagskveld til deg også, og fin uke :)
    Klem!

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!