31.07.2012

PÅ TERRASSEN..


...vokser det en nydelig rosebusk. Faktisk så vokser det opp fra et bed som er nedenfor terrassen, og opp igjennom terrassebordene. For en nydelig pynt på en ellers gammel og stygg terrasse:)
Neste sommer skal vi gjøre om litt på terrassen, og terrassebordene skal skiftes ut, og males i en helt annen farge. Det gleder jeg meg til! Blir såå mye kjekkere å bruke terrassen når det er nytt og fint!



Min gode hjelper som er med meg over alt. Selvfølgelig skal rosebusken kjennes og smakes på. Og helst hadde lillebror veldig lyst å legge seg flat over rosebusken mens mamma tok bilde. Så da måtte jeg sette han litt lenger bort, men det tok jammen ikke lang tid før han var tilbake. Litt kjappere enn meg, tydeligvis:)

Ha en fin tirsdag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!