25.07.2012

KOMPLETT LYKKE


Jeg er så utrolig heldig som har disse tre skjønne personene i livet mitt. Kunne ikke klart meg uten den lille familien min. Det er de som gir meg støtte, kjærlighet og lysten til å stå opp hver dag! Kan vel trygt si at familien vår på fire er helt komplett nå:) 


Etter ei uke i Danmark var det kanskje på tide å lage et lite innlegg her på bloggen. Dagene går så altfor fort, og jeg nyter tiden sammen med mine kjære. Om kun to uker starter jeg å jobbe igjen - i ny jobb. Det blir spennende, men på samme tid tror jeg det kan bli ganske harde og lange dager. Liam begynner i barnehagen 6. august, og er akkurat rukket å bli ni måneder da. Så det blir veldig tøft å levere den lille gutten min i barnehagen. Men det er jo bare sånn det er. Jeg er iallefall heldig som har fått meg fast jobb:)
Sambo styrer på på kjøkkenet. Her rives det, og isoleres. På fredag skal vi ut på Ikea å tegne og bestille kjøkken. Dette har jeg gledet meg til veldig lenge. Men det er en stund til kjøkkenet blir ferdig - er mye som gjenstår før den tid!



Lille Liam gutten min som kryper på stranda i Hirtshals. Måtte få litt tid til å gå mens vi ventet på at båten skulle komme, så vi tok oss en tur på stranda. Vi kjørte bilen helt ned - ganske så greit igrunnen. 

Nå er det litt kvalitetstid sammen med mannen tenkte jeg:) Kveldene må nytes litt før han reiser ut på jobb igjen, og jeg begynner i ny jobb. For da tenker jeg at jeg blir fort sliten (må pendle et godt stykke og reisen innebærer båt).

Fin onsdagskveld til deg som titter innom!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!