04.06.2012

VÅR HELG

Har blitt litt lite aktivitet her de siste dagene. Har hatt syke barn i hus siden tirsdag. Det startet med at Liam spydde på tirsdagen, og Sunniva var litt sutrete og ikke i form. På onsdagen holdt jeg Sunniva hjemme, for hun virket litt slapp. Mens på torsdagen hadde hun 40 i feber, og fikk ikke komme inn til legevakten. Utrolig, synes jeg. Fredagskveld hadde hun 39 i feber, og jeg måtte ringe legevakten igjen. Da fikk hun heldigvis komme inn. Fikk da vite at hun hadde fått streptokokker i halsen, og fikk starte på pencilin. Mens på lørdagskveld begynte hun å bli skikkelig prikkete på hele kroppen. Så da var det bort til legevakten igjen på søndagsmorgen. Hun hadde en liten ørebetennelse, og fått skarlagensfeber i tillegg til streptokokker. Stakkars lille jenta mi. Lille kroppen hennes har vært helt utslått. Har ikke spist noe betydelig av mat, men hun har vært veldig flink til å drikke masse vann:) Nå er hun forhåpentligvis på bedringens vei. Har hatt litt feber idag, men har vært bittelitt bedre i allmenntilstanden. Holder henne hjemme litt til fra barnehagen, slik at hun han bli helt frisk.


Her er Sunniva med tanten sin under fotografering av konfirmasjons bilder i april. Kjempe stas å få være med på noen av bildene. 

Har også laget meg en signatur helt nederst i innlegget. Får se om jeg liker det godt nok til at den får bli, eller om jeg fjerner den etterhvert. Alt er vel en tilvenningssak tenker jeg:)

Håper dere har hatt en fin helg! 
Så må dere ha en fin mandag, og en flott ukestart!




3 kommentarer:

  1. Uff, ikke kjekt med syke barn. God bedring ønskes herfra! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.
    Honningpinnene (vet heller ikke hva de heter hi hi) har jeg kjøpt på Søstrene grene, masse kjekt der:-)
    Fin tirsdag til deg

    Klem

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!