05.06.2012

DETTE DUMPET NED I POSTKASSA

For ca. en ukestid siden lå det noen plagg i postkassen som jeg hadde bestilt. Alltid kjekt å få varer rett hjem, synes jeg. Er blitt veldig glad i nettshopping. Det har vel erstattet en ganske stor del av vanlig shopping i butikker. Men synes utvalget er så vanvittig bra og stort i nettbutikkene, at jeg kan like godt handle der. Noen nettbutikker har jo faktisk veldig billig- eller gratis frakt. Det liker vi:)

Så da kom dette fiine undertøysettet i en dus rosafarge fra Holly's. Kjempe fint og supermyk kvalitet.


Samme gjelder denne nydelige heldrakten fra Wheat. Lyseblå med litt mørkeblå stjerner på. Denne er også veldig myk, og kjempe deilig kvalitet. Gleder meg til denne kan brukes. Kjøpte en litt stor størrelse, da de kun hadde denne størrelsen (ellers var det bare mindre størrelser, og det er jo ikke så aktuelt). Så den passer nok perfekt til barnehagestart:)


Så idag igjen, kom det jammen en pakke til i postkassen. Må bare ha litt nytt innimellom:)
Da kom dette fine undertøysettet i hvitt og lyserosa. Dette er fra Smallstuff. Mykt og godt. Håper snart snuppa slutter med bleie, slik at vi kan ta de skikkelig i bruk. Kjekt å ha noe nytt og fint når bleie er kastet.


Denne gangen måtte jeg ha noe til meg selv også. Da ble det Havaianas på meg. Kjøpte et par til Sunniva tidligere, med Askepott motiv. Så syntes jeg de så veldig lette og gode ut, derfor måtte jeg bare prøve dem ut selv. Kjekt på varme sommerdager. Når de bestemmer seg for å komme for fullt :)

Endelig er Sunniva på bedringens vei. Merket fort at hun begynner å bli frisk, hun er jo over alt nå:) Ikveld skal vi på omvisning i barnehagen hvor Liam skal gå. Da får vi møte de andre ungene han skal gå på avdeling med, og foreldrene deres. Så skal vi spise kveldsmat sammen i barnehagen. Det blir koselig!

Ha en fin tirsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!