18.06.2012

LITT MER SOVEROM

Her kommer enda litt bilder fra soverommet vårt.
Er så deilig med nytt og ikke minst eget soverom. Ungene sover fortsatt fint i sengene sine, så det er veldig deilig.



Fineste posteren som jeg har blogget om i et tidligere innlegg. Stor stjernepute i ull på gulvet, sammen med mine fiine Havaianas sandaler:) Gleder meg til det blir ekstra fint vært, slik at disse kan bli brukt!


Den fine, gamle jærstolen som jeg skreiv litt om i forrige innlegg. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den enda. Enten så får den bli slik den er, eller så blir den nok mest sannsynlig svart tenker jeg. Må bare inn i tenkeboksen litt først. Slike avgjørelser kan fort ta litt tid:) Øverst på veggen her, ved siden av vinduet ser dere en grå "boks". Dette er rett og slett en innebygd høyttaler. Vi har to innebygde høyttalere på soverommet, også har vi Sonos. Sonos er et trådløst musikksystem. Vi spiller musikk gjennom iPad, iPhone og vanlig mobil. Skal helt ærlig innrømme at jeg ikke helt kunne se vitsen med å ha disse høyttalerne på soverommet vårt, men etter en liten tilvenningsperiode, er jeg veldig imponert. Høyttalerne gir ren og god lyd, og både jeg og ungene trekker ofte inn her for å slappe av og høre litt musikk:)


Skyvedørsgarderoben fra Langlo er på plass. Super fornøyd med denne. Her har vi skikkelig god plass til oppbevaring av klær, og andre ting. Skyvedørene har lik utførelse som døren inn til soverommet. Greit at det ikke blir så altfor store forskjeller:)


Sunniva har gått uten bleie hele helgen, og har kun hatt to (2!!) uhell. Helt fantastisk. Kjempe stolt over den store jenta mi:) 

Ha en fin ukestart, og en flott mandag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!