20.06.2012

FIN DAG


Fine trebrettet og vasen som jeg kjøpte når jeg var på bloggtreff. Fineste brudeslør har fått plass oppi vasen:) Frisker litt ekstra opp i hverdagen!

De siste ukene har jeg vært på litt jobbintervjuer. Og igår fikk jeg en kjempe god nyhet, og det er at jeg har fått fast jobb som barnehageassistent fra og med august. Det var så deilig å få vite at jeg har jobb fra høsten av, siden jeg har valgt å avslutte læretiden. Føler meg 10 kg lettere. 
Så nå skal sommeren nytes fullt ut, før det er igang med jobb igjen! 
Håper på mange solfylte dager fremover. Også er det jammen ikke lenge igjen før vi drar på ferie til Danmark.

Har en haug med klær som skal legges på plass i skapene, så her blir det rett og slett litt rydding idag!

Ha en flott onsdag alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Så fint Michelle! Og gratulerer så mye med ny jobb! Deilig å møte sommeren med det :)

    Ha ein flott kveld!

    Klem

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!