27.05.2012

JENTEROMMET

Da var endelig jenterommet ferdig!
Er ikke helt ferdig med å innrede enda. Ser det ligger litt rot og diverse på bildene, men pytt pytt. Bildene er egentlig tatt i farten, for å kunne ha noe å vise frem til jeg får meg et skikkelig kamera å kan ta litt bedre og mer oversiktlige bilder. Noe er bedre enn ingenting:)


Bildet her er tatt når man går inn døren til soverommet.
Alt på rommet er nytt, utenom sengen.

Teppet er julegave fra mormor og morfar. Endelig kunne vi pakke det utav emballasjen:)
Expedit hylle fra Ikea med skuffeinnsats og kurver under. Veldig genialt. Jeg byttet ut de originale knottene på skuffene, og kjøpte isteden knotter fra Sebra, hos rakkaren.no :)
Magnettavlene med magnetbokstaver og magnettall er også fra Sebra, som også finnes hos rakkaren.no.


Når vi var å valgte maling til soverommene, fikk Sunniva øye på Askepott klister. Disse ville hun ikke gi slipp på, så nå har klistermerkene fått sin plass på veggen!!
Har også fått ny kommode til klesoppbevaring. Veldig greit (utenom at hun faktisk drar ut alt fra skuffene for å prøve det...)


Knagger som ble kjøpt for leeenge siden, har også kommet på plass. Oppbevaringshus fra Rice, kjøpt hos nord-design.no har fått sin plass under knaggene. Utrolig søt oppbevaring:)

Var meningen at Sunniva skulle få innvie rommet sitt ikveld, men hun ble med mormor og morfar hjem, for å sove der. Litt greit igrunnen, for Liam er ikke helt i form, så greit å få brukt litt tid til å ta oss av han litt også:)



4 kommentarer:

  1. Så fint det ble!
    Likte de lilla tavlene eller hva det er :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Ja, det er magnet-tavler. Kjøpte med magnet bokstaver og tall også, slik at hun kan leke litt. Er jo lærerikt:)

      Slett
  2. Heisann !
    Så kjekk blogg du har - la meg til som følgar :)
    Stemme det at huset ditt er rett før du kjem til
    Tau når ein kjem fra Årdal ?
    Me bur i Årdal ser du, men budde på Tau i 10 år før me flytta inn her (for 2 år si)

    Gler meg til å følga bloggen din videre :)

    Birgit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på du!
      Så kjekt at du vil følge bloggen min. Det liker jeg:)
      Ja, det stemmer. Jeg bor på Kvam, rett ved Bygg og betong. Så kjekt å få litt "kontakt" med andre bloggere på denne siden av fjorden da.
      Skal sitte på med Hilde til bloggtreffet, hun snakte om at du også skulle det. Så da får jeg hilst på deg der :)

      Slett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!