31.05.2012

BLOGGTREFF


Ikveld skal jeg på mitt aller første (forhåpentligvis ikke siste!!) bloggtreff hos May Helen bak bloggen Kronprinsessene. Gleder meg kjempe masse, men er også spent og nervøs på samme tid. Masse ukjente folk, men det skal bli kjekt å treffe alle. 

I den anledning har jeg lagt ei kake som jeg skal ha med meg ut. Det er første gang jeg lager denne kaka, og kan ikke si at den ble super flott, men får nå iallefall håpe den smaker godt da. Vet ikke hva kaken heter, men det er en slags marengskake. Man kan velge selv om man vil bruke marengs eller nøttebunn.
Jeg kjøpte ferdig marengsbunn på butikken (med syke unger og mange gjøremål, har jeg ikke fått tid til å lage selv), oppå marengsen skal det være gul krem, firkløversjokolade og vanlig krem. Har pyntet med litt raspet sjokolade:)

Kvelden starter hos May Helen, hvor vi har mulighet til å snakke sammen og bli litt kjent, så skal vi spise litt. Etterpå er vi så heldige å få lov til å reise ut til Sola på kundekveld hos Thelma & Molli. De har interiørstasj og klær:) Det blir koselig!!

Nå må jeg snart ned på posten å hente hele 5!! esker med Tupperware som skal pakkes å leveres til flotte kunder! Dagen går litt i ett her idag. Med syke barn og mye annet som står på lista over hva som skal gjøres.

Ha en flott torsdag alle sammen!!


6 kommentarer:

  1. åå nå er jeg vertfall ikke glad for å være syk!! jeg skulle og på treffet...og ELSKR marengskake!;)
    Håper å tror dere får en super kvell!
    heldigene:)
    klem fra june:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så dumt at du ble syk. Det er ikke noe kjekt :\
      Hadde vært kjekt å truffet deg!
      Men satser på vi kanskje treffes neste gang:)

      Slett
  2. Den blei kjempe god den kaka da, bekreftes herved! Og jammen vart det ein kjekk skravle kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra du synes det!! Ja, det var kjempe gøy:)

      Slett
  3. Den kaken var utrolig god!!!

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!