22.04.2012

SLAPPE-AV-DAG


Idag har vi hatt en skikkelig slapp-av-dag hjemme. Iallefall jeg og ungene:) Min kjære og hans far har fått tapesert både vårt og Sunniva sitt rom idag. Så imorgen er rommene klare for maling. Gleder meg virkelig til å flytte inn på de nye rommene nå, det kjennes så altfor godt:)
I går kveld var jeg å kikket i forskjellige nettbutikker etter diverse interiør og møbler. Laget meg ei mappe på pcen hvor jeg la inn alt jeg ønsker. Så, med litt sparing er det faktisk mulig å få det til sånn jeg ønsker også. Derfor må jeg bli litt flinkere til det:) Jeg tenkte iallefall å sette sammen någen collage, ut ifra det jeg liker og tenker jeg kommer til å bruke når alt er ferdig, så dere kan se litt. Så mulig jeg slenger inn litt bilder imorgen!

Vi har også vært på middagsbesøk hos svigers. Det var veldig deilig å bare komme til ferdig middag idag, ja:) Som dere ser, har Sunniva vært ute å plukket litt blomster til meg. Kjekt med litt farger i stuen. Blir i skikkelig vårstemning med så flotte farger:)
Blomstene har jeg satt i en kopp fra Green Gate, denne kan brukes til så mangt. Like grei til å planter/blomster i, som å drikke kaffe i:)

Håper helgen din har vært fin!
Ha en fin søndagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!