18.07.2013

BARNEBURSDAG: 4 ÅR

 På søndag ble lille (store!!) jenta mi hele 4 år!! Helt ufattelig hvor fort tiden har gått. Det er jo ikke såå lenge siden jeg holdt henne i armene mine for første gang. Men joda, det er jo faktisk 4 år siden, og mye har skjedd siden den gang.

Vi var ikke hjemme på søndag, så da ble familieselskapet feirer på tirsdag og barneselskapet igår.

Her er et lite bilderas fra bursdagsfeiringen av 4 åringen vår:)



I barnebursdagen gikk fargene i rosa, hvitt og gult! Friske og fine farger synes jeg.
4 åringen har selv vært med å bestemt en god del, mens mamman hadde jo planlagt dette litt i lang tid før selve dagen, så litt kompromisser måtte til, hehe:)


Fine og enkle drikkeglass laget av sånne babysviskeglass. Jeg klippet bare til runde navnelapper og festet lappene med å knyte tråd rundt glassene. Enkelt og dekorativt. 
Papirsugerørene er jo bare så fine til synes jeg!


Knallgule papptallerkener med hvite dots på. Serviettene har Sunniva kjøpt selv.




Fine jenta mi - her klar til familieselskap!

Elsker deg, skatten min 


------------------------------------------------


Ser det er veldig lenge siden jeg har blogget, og dette er rett og slett pga travle tider, lite blogglyst og ødelagt pc. Men litt flinkere må jeg jo bli. Så målet er å iallefall få til 1-2 blogginnlegg i ukene fremover.
Vi har også vært ei uke på ferie i Kreta, så litt bilder derifra kommer etterhvert!

Har sett på værmeldingen nå at det skal være fint vær og masse sol fra imorgen av, og iallefall en uke fremover. Så dette gleder vi oss masse til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!