22.02.2013

GUL FREDAG


Stolt jente i ny, gul jakke fra Mini Rodini.


For en herlig fredag. Sola skinner, litt kaldt ute idag, men tenker nok at temperaturen stiger utover dagen. Og det er helg! Helg med mine søte små:) Godt å få nyte tiden sammen med ungene, selv om det til tider er passe travelt og krevende. Men alt i alt veldig kjekt også:)

Vi starter helgen med å spise middag hos min mormor. Sunniva skal være med sin mormor å bade, så da benytter jeg og Liam anledningen til å besøke min farmor og farfar. 

(Bildet er forresten tatt oppe på "fjellet" hos min mormor. Det finnes nemlig ikke noe snø her, kun frosten som har lagt seg på bakken her)


Ha en herlig fredag og en finfin helg! Håper sola skinner der hvor du bor også:)




1 kommentar:

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!