06.10.2012

BARNESTOL


Igår fikk jeg øye på en ny, fin barnestol som jeg bare måtte ha! Stolen er fra danske Hukit, og er super stilig synes jeg. Var inne på nettsiden deres å bestilte den. Det er nemlig 40 % på den frem til 10. oktober. 
Jeg bestilte den sorte varianten som er på bildet. Tror den kommer til å passe fint inn hos oss etterhvert:)
Det er forresten Sunniva som skal bruke denne, så overtar Liam tripp trapp stolen hennes. 
Kjøpte en brukt til han som jeg skulle male, for å spare litt penger. Men jammen klarte jeg ikke å la vær å kjøpe denne stolen da jeg så det var tilbud!
Så nå er den andre tripp trapp stolen solgt. Godt med det som er gjort:)

Håper helgen din har vært fin.
Idag kommer storesøster hjem, det skal bli godt for oss alle:)

2 kommentarer:

  1. Kjempe kule!! Håper du har en finfin kveld!

    SvarSlett
  2. Knallfine stoler dette. Fikk lyst å bestille selv, men tror det bestillingslysten min må roes ned etterhvert....hehe

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!