11.05.2012

NY HELDRAKT


 Her i uka fikk Liam seg en ny heldrakt. Denne skjønne heldrakten med traktorer på fra Småfolk. Denne fås kjøpt hos Rakkaren. 

Liam har vokst i rekordfart, og må derfor ha endel nytt i garderoben. Derfor blir det en bytur neste uke, hvor det skal handles inn litt. Både til han, storesøster og meg:) Har iallefall ei som gleder seg. Vi snakte om at vi skal til byn på tirsdag og kose oss. Så sier hun "Me kan ikkje bare kosa oss, me må handla og". Ei som har tatt etter meg eller?! Hihi.


Av en eller annen grunn fikk jeg faktisk ikke til å snu bildene på dataen. Var rett vei på mobilen, og jeg snudde de på dataen, men de ville liksom ikke være rett vei når jeg lastet de opp på bloggen. Jaja, pytt pytt. 



Når jeg gikk gravid med Liam, bestilte jeg noen skjønne hekla booties. Disse har snille Christina heklet. Hun har en side på facebook hvor hun legger ut det hun lager, og tar bestillinger. Sjekk ut siden hennes her. Om du ikke kommer inn, heter siden "Mady By C" på facebook.

Ha en fiin dag! Håper du har bedre vær enn meg, for her pøser regnet ned!



2 kommentarer:

  1. For en deilig gutt!! :) Super fin i heldressen :) Håper dere får en kjempe fin dag i byen på tirsdag :) God helg

    SvarSlett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!