10.03.2012

LØRDAG


Slik ser utsikten ut her ifra idag. Ganske trist og grått, også ligger det et tykt lagt med tåke rundt hele huset. Typisk innedag egentlig:) Nå ser Sunniva film, Liam ligger i lekegrinda og min kjære samboer jobber i påbygget. Senere blir det ut å gå en liten tur for å få litt frisk og god luft:) Kan ikke være inne hele dagen, da blir vi ør i hodet!

I kveld har vi invitert far til sambo og hans søsken på pizza:) Det skal bli godt!

Har blitt litt lite innlegg fra meg i det siste. Dagene går i ett, skulle vel helst hatt noen ekstra timer hvert døgn for å få alt til å gå opp slik jeg ønsker, men får bare gjøre det beste utav alt:) Jeg har jo blitt selger for me&i og i tillegg konsulent for Tupperware, så kveldene går mye til dette. De få kveldene jeg har til overs prøver jeg å tilbringe med mine kjære:)


Hvordan er været der du bor? Hva skal du gjøre i helgen?
Ha en super helg kjære lesere :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!