25.02.2012

COOEE DESIGN ♥

Tittet innom hjemmesiden til Cooee design tidligere idag, å ble litt småforelska i de nydelige smykkene de har.


Vet om ei som hadde blitt glad om hun hadde fått Bambismykke:)





Jeg kunne gjerne tenkt meg nametags med barnas navn og kanskje et hjerte slik som på dette bildet. (Bildet er lånt av www.rakkaren.no, håper det går fint :)) De har stort utvalg av masse kjekke smykker. Noe som er veldig kjekt for meg, er at Rakkaren (som er en lokal butikk, men har også nettbutikk) selger disse flotte smykkene! Må si det siste smykket ligger langt oppe på ønskelista mi



2 kommentarer:

  1. Jeg elsker COOEE, de er så fantastiske.... :) Og helt i orden at du låner bildet, jeg er super fornøyd med det smykket. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! :) Skal ikke se vekk ifra at jeg må innom å bestille meg et snart :)

      Slett

Kjekt hvis du gjerne vil kommentere:) Setter stor pris på det!